Nauczyciele z naszej szkoły to ludzie wiary, eksperci, pasjonaci.
Edyta Patykowska
sekretarz szkoły
Katarzyna Kania-Obrzydowska
geografia, przyroda, wychowawca kl. VI.
Jakub Szelka SJ
Ojciec duchowny
Joanna Adamus
język polski, wychowawca klasy VIII
Andrzej Kowalski
matematyka
Marta Kwiatkowska
język polski
Katarzyna Smug
matematyka, wychowawca kl. IVa
Kamila Janczyk
język angielski, religia dwujęzyczna, wychowawca kl. IVb
Ewa Sankowska
język angielski
Anna Schwarz
język angielski
Magdalena Zając
język angielski
Ellie Szymańska
język angielski
Joanna Boszko
język angielski
Magdalena Prasoł
język angielski, historia dwujęzyczna
Magda Marcela Mahecha
j. hiszpański oraz j. angielski
Astrid Ornaque
j. hiszpański
Mirosław Malinowski
biologia, chemia, fizyka
Monika Zazula
biologia dwujęzyczna
Jakub Adamus
historia, WOS, wychowawca kl. V, świetlica
Joanna Mielczarek
język niemiecki
Agnieszka Kosztyła
w-f, instruktor pływania
Dominika Kotowicz
w-f, aerobik
Bolesław Sysio
w-f, świetlica
Konrad Szynkiewicz
informatyka
Elżbieta Żukowska-Jóźwiak
plastyka
Iwona Antosiak
technika, edukacja dla bezpieczeństwa
Aleksandra Florczak
pedagog, pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający kształcenie wczesnoszkolne
Klaudia Dębicka
pedagog, nauczyciel wspierający kształcenie wczesnoszkolne
Anna Kiedrzyńska
psycholog
Anna Król
wychowawca w zerówce, religia
Patrycja Nowak
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy Ia
Iwona Ożadowicz
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy Ib
Katarzyna Szafrańska
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy IIa
Joanna Zarzecka
nauczanie początkowe, wychowawca klasy IIb
Karolina Kopecka
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy IIIb
Aleksandra Ciumaszko
nauczanie początkowe
Magdalena Kłys
nauczyciel wspierający
Katarzyna Pryputniewicz
nauczyciel wspierający
Anna Gąsiorek
świetlica
Joanna Błaszczyk
świetlica
Wojciech Werner
świetlica
Beata Zienczyk
bibliotekarz
Cechy pracownika naszej szkoły:
Ten krótki dokument określa kilka fundamentalnych cech i postaw, które chcemy w swoim życiu i pracy realizować jako pracownicy tej instytucji.
Jesteśmy uczniami
Uczymy się i rozwijamy w różnych wymiarach życia (emocjonalnym, intelektualnym, fizycznym, społecznym i duchowym). Sprzyja temu szczególnie postawa refleksyjności nad własnymi doświadczeniami. Odpowiedzialnym za ten proces jest każdy z nas z osobna, jednak szkoła wspiera nas m.in. poprzez regularne spotkania z tutorem/mentorem oraz cotygodniowe spotkania zespołu nauczycielskiego.
Jesteśmy profesjonalistami
Charakteryzuje nas wysoki poziom kompetencji zawodowych. Solidne wykształcenie, szkolenia oraz nieustanna współpraca i wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami, owocują profesjonalizmem i odnajdywaniem innowacyjnych rozwiązań w pracy w szkole. Nie zadowala nas przeciętność i status quo (przyjmujemy postawę magis). Potrafmy zauważyć swoje mocne i słabe strony oraz traktować porażkę jako szansę rozwoju.
Szukamy Boga we wszystkim
Misją szkoły jest włączenie się w misję Jezusa – niesienie ludziom, szczególnie potrzebującym, Dobrej Nowiny (por. Łk 4,16-30). Pragniemy być osobami, które dostrzegają działanie Boga w świecie i życiu każdej osoby. Przejawia się to m.in. w pozytywnym nastawieniu do świata, ludzi i kultur. Wraz ze społecznością szkolną codziennie gromadzimy się na wspólnej modlitwie, która jest konkretnym wyrazem naszej troski o rozwój duchowy.
Naszą pasją jest człowiek
Ukoronowaniem stworzenia jest człowiek, dlatego w centrum naszej misji jest zawsze osoba i jej potrzeby. Chcemy być ludźmi ufnymi, szukającymi w drugim dobra, troszczącymi się o zdrowie, rozwój własny i innych. Charakteryzuje nas postawa dialogu i okazywania szacunku każdemu człowiekowi (cura personalis). Ważnym elementem funkcjonowania naszej szkoły są regularne spotkania: uczniów z pracownikami, dyrekcji z pracownikami, nauczycieli z rodzicami.
Ludzie dla innych
Uważamy, że zaangażowanie na rzecz pojednania w świecie jest konkretnym wyrazem naszej wiary. Wychowujemy naszych uczniów do tego by byli “ludźmi dla innych”, ale przede wszystkim sami staramy się takimi ludźmi być. Mamy świadomość potrzeb ludzi ubogich i zapomnianych w środowisku lokalnym i na świecie. Czujemy się odpowiedzialni, aby na miarę naszych możliwości czynić świat bardziej sprawiedliwym. Pomaga nam w tym przynależność do największej na świecie sieci szkół oraz różne projekty społeczne realizowane w naszej szkole.