Nauczyciele z naszej szkoły to ludzie wiary, eksperci, pasjonaci.



Edyta Patykowska
sekretarz szkoły

Katarzyna Kania-Obrzydowska
geografia, przyroda, wychowawca kl. VI.

Jakub Szelka SJ
Ojciec duchowny

Joanna Adamus
język polski, wychowawca klasy VIII

Andrzej Kowalski
matematyka

Marta Kwiatkowska
język polski

Katarzyna Smug
matematyka, wychowawca kl. IVa

Kamila Janczyk
język angielski, religia dwujęzyczna, wychowawca kl. IVb

Ewa Sankowska
język angielski

Anna Schwarz
język angielski
Magdalena Zając
język angielski

Ellie Szymańska
język angielski
Joanna Boszko
język angielski

Magdalena Prasoł
język angielski, historia dwujęzyczna

Magda Marcela Mahecha
j. hiszpański oraz j. angielski

Astrid Ornaque
j. hiszpański

Mirosław Malinowski
biologia, chemia, fizyka

Monika Zazula
biologia dwujęzyczna


Jakub Adamus
historia, WOS, wychowawca kl. V, świetlica

Joanna Mielczarek
język niemiecki

Agnieszka Kosztyła
w-f, instruktor pływania

Dominika Kotowicz
w-f, aerobik

Bolesław Sysio
w-f, świetlica

Konrad Szynkiewicz
informatyka


Elżbieta Żukowska-Jóźwiak
plastyka

Iwona Antosiak
technika, edukacja dla bezpieczeństwa

Aleksandra Florczak
pedagog, pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający kształcenie wczesnoszkolne

Klaudia Dębicka
pedagog, nauczyciel wspierający kształcenie wczesnoszkolne

Anna Kiedrzyńska
psycholog

Anna Król
wychowawca w zerówce, religia

Patrycja Nowak
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy Ia

Iwona Ożadowicz
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy Ib

Katarzyna Szafrańska
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy IIa

Joanna Zarzecka
nauczanie początkowe, wychowawca klasy IIb


Karolina Kopecka
nauczanie początkowe, religia, wychowawca klasy IIIb

Aleksandra Ciumaszko
nauczanie początkowe

Magdalena Kłys
nauczyciel wspierający

Katarzyna Pryputniewicz
nauczyciel wspierający

Anna Gąsiorek
świetlica

Joanna Błaszczyk
świetlica

Wojciech Werner
świetlica

Beata Zienczyk
bibliotekarz




Cechy pracownika naszej szkoły:
Ten krótki dokument określa kilka fundamentalnych cech i postaw, które chcemy w swoim życiu i pracy realizować jako pracownicy tej instytucji.
Jesteśmy uczniami
Uczymy się i rozwijamy w różnych wymiarach życia (emocjonalnym, intelektualnym, fizycznym, społecznym i duchowym). Sprzyja temu szczególnie postawa refleksyjności nad własnymi doświadczeniami. Odpowiedzialnym za ten proces jest każdy z nas z osobna, jednak szkoła wspiera nas m.in. poprzez regularne spotkania z tutorem/mentorem oraz cotygodniowe spotkania zespołu nauczycielskiego.
Jesteśmy profesjonalistami
Charakteryzuje nas wysoki poziom kompetencji zawodowych. Solidne wykształcenie, szkolenia oraz nieustanna współpraca i wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami, owocują profesjonalizmem i odnajdywaniem innowacyjnych rozwiązań w pracy w szkole. Nie zadowala nas przeciętność i status quo (przyjmujemy postawę magis). Potrafmy zauważyć swoje mocne i słabe strony oraz traktować porażkę jako szansę rozwoju.
Szukamy Boga we wszystkim
Misją szkoły jest włączenie się w misję Jezusa – niesienie ludziom, szczególnie potrzebującym, Dobrej Nowiny (por. Łk 4,16-30). Pragniemy być osobami, które dostrzegają działanie Boga w świecie i życiu każdej osoby. Przejawia się to m.in. w pozytywnym nastawieniu do świata, ludzi i kultur. Wraz ze społecznością szkolną codziennie gromadzimy się na wspólnej modlitwie, która jest konkretnym wyrazem naszej troski o rozwój duchowy.
Naszą pasją jest człowiek
Ukoronowaniem stworzenia jest człowiek, dlatego w centrum naszej misji jest zawsze osoba i jej potrzeby. Chcemy być ludźmi ufnymi, szukającymi w drugim dobra, troszczącymi się o zdrowie, rozwój własny i innych. Charakteryzuje nas postawa dialogu i okazywania szacunku każdemu człowiekowi (cura personalis). Ważnym elementem funkcjonowania naszej szkoły są regularne spotkania: uczniów z pracownikami, dyrekcji z pracownikami, nauczycieli z rodzicami.
Ludzie dla innych
Uważamy, że zaangażowanie na rzecz pojednania w świecie jest konkretnym wyrazem naszej wiary. Wychowujemy naszych uczniów do tego by byli “ludźmi dla innych”, ale przede wszystkim sami staramy się takimi ludźmi być. Mamy świadomość potrzeb ludzi ubogich i zapomnianych w środowisku lokalnym i na świecie. Czujemy się odpowiedzialni, aby na miarę naszych możliwości czynić świat bardziej sprawiedliwym. Pomaga nam w tym przynależność do największej na świecie sieci szkół oraz różne projekty społeczne realizowane w naszej szkole.