Obiady 

Szanowni Państwo, Informujemy o zmianie organizacji żywienia dzieci w szkole. Firma cateringowa Cynamon Catering (www.cynamon-kids.pl) wraz z Dyrekcją placówki podjęła decyzję o wprowadzeniu elektronicznego systemu do zamawiania posiłków i zarządzania usługami cateringowymi o nazwie STARTEDU.

REJESTRACJA

W celu rozpoczęcia zamawiania posiłków, Rodzic powinien zarejestrować się w systemie. W tym celu należy wybrać poniższy link kierujący do formularza rejestracyjnego.

      https://startedu.pl/Rejestracja/SP_IM_LOYOLI

UWAGA: Linki są unikalne dla każdej placówki, która korzysta z systemu STARTEDU. Prosimy nie korzystać z innych linków znalezionych w wyszukiwarkach Internetowych (są to linki przeznaczone dla innych placówek często w innych miastach).

RODZEŃSTWA: Zarejestruj jedno dziecko poprzez link do rejestracji, aktywuj konto za pomocą otrzymanego maila, dopiero wtedy zarejestruj kolejne dziecko poprzez link do rejestracji. System automatycznie połączy konta wszystkich dzieci (bo podajesz tego samego maila do aktywacji konta) i na górze strony pojawi się możliwość przełączania zamówień dla każdego z rodzeństwa.

Adres do logowania na konto STARTEDU - www.startedu.pl 

CENY POSIŁKÓW

Ceny za posiłki od 1 września 2022:

Zestawy obiadowe: 
- Zupa + II Danie (normalne) - 15 zł.
- Zupa + II Danie (powiększone) - 17,50 zł.

Pojedyncze dania:
- Zupa - 7,50 zł. / 8,50 zł (XL)
- II Danie normalne i napój - 14 zł. / 16,5 zł. (XL)
Posiłki mięsne i wegetariańskie są w tej samej cenie.

FORMY PŁATNOŚCI

Począwszy od dnia 2.09.2021 roku zamówienia i płatność za posiłki będą odbywały się w systemie miesięcznym, przy wykorzystaniu elektronicznego systemu STARTEDU. Posiłki będą wydawane od 6.09.2021 r.

Rezygnacje z posiłku dokonywane są w systemie STARTEDU lub poprzez SMS-y wysyłane do Systemu – komunikacja z maszyną, ściśle ustalone zasady wysyłania wiadomości. Rezygnacji można dokonać najpóźniej w dniu odbioru posiłku, do godziny 7:59
Środki z odwołanych posiłków widoczne są w zakładce ZWROTY na koncie użytkownika i zostaną automatycznie wykorzystane na poczet opłat za kolejne zobowiązania.

Formy opłaty za złożone zamówienie (do wyboru).

Przelew tradycyjny dokonywany na indywidualne konto bankowe każdego użytkownika (System automatycznie nadaje numer konta każdej osobie).
UWAGA – wpłata dokonywana w piątek, będzie widoczna na koncie w poniedziałek po godzinie 23:30.

Przelew natychmiastowy on-line (Przelewy 24) – istnieje dodatkowa opłata administracyjna pobierana przez operatora bankowego w wysokości 3 zł. dla transakcji o wartości do 1000 zł. lub 4 zł. dla transakcji o wartości powyżej 1000 zł.

Kontakt z firmą cateringową:

Infolinia czynna w godzinach 8-20 od poniedziałku do piątku tel.: 530 99 77 77 
lub adres mailowy: bok@cynamon-catering.pl


Ochrona danych osobowych, aspekty prawne

Wszystkie funkcje systemu STARTEDU zostały skonsultowane prawnie i odpowiadają aktualnym wymogom, jakie są stawiane przed tego typu produktami informatycznymi. Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę STARTSOFT sp. z o.o. Spółka komandytowa w celu realizacji zawartych umów i wydawania posiłków (podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO).

STARTSOFT sp. z o.o. Spółka komandytowa wyznaczy ponadto inspektora ochrona danych (IOD), z którym można będzie kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem podanym w Regulaminie.

Nasi partnerzy

X

Cenimy Twoją prywatność

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies i podobne technologie, które mogą służyć do personalizacji reklam. Szczegóły w naszej polityce prywatności. Dodatkowe informacje tutaj

Pliki cookies wykorzystywane do zapewnienia podstawowych funkcjonalności strony

Pliki cookie używane do monitorowania korzystania z naszej strony i personalizacji reklam

X

Drogi Użytkowniku Internetu,

Wiele stron internetowych zapisuje na Twoim komputerze, a dokładniej w schowku konkretnej przeglądarki (Firefox, Internet Explorer, Chrome i inne) na Twoim koncie użytkownika komputera lub telefonu, na którym łączysz się z Siecią, tzw. pliki cookie.

Zazwyczaj pliki cookie są bardzo pożyteczne. Dzięki nim zapamiętywane są Twoje indywidualne ustawienia i dzięki nim możesz się zalogować do swojej poczty.
Autorzy stron internetowych wiedzą dzięki nim, jak wielu użytkowników do nich zagląda i co konkretnie czytają, a co obchodzą z daleka.

Informacje zbierane przy użyciu plików cookie mogą też służyć do zbierania informacji o Tobie w celach handlowych. Np. jeżeli często wchodzisz na strony o książkach, będziesz widział więcej reklam księgarni.

Na szczęście, jeżeli uważasz, że obecność plików cookie narusza Twoją prywatność, możesz w każdej chwili je wyłączyć albo dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki.

W przeglądarce Mozilla Firefox
W menu "Narzędzia" wybierz "Opcje" i w nich zakładkę "Prywatność".
Przeglądarka daje Ci możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.

W przeglądarce Microsoft Internet Explorer
W menu "Narzędzia" wybierz "Opcje internetowe" i w nich zakładkę "Prywatność".
Specjalnym suwakiem możesz regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem "Witryny" zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

W przeglądarce Google Chrome
W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz "Narzędzia" a potem "Wyczyść dane przeglądania...". Oprócz możliwości czyszczenia plików cookie, znajduje się tam link "Więcej informacji", który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

W przeglądarce Opera
Przyciskiem "Opera" w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim "Ustawienia" i dalej "Wyczyść historię przeglądania...".
Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk "Zarządzaj ciasteczkami..." prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

W przeglądarce Apple Safari
W menu "Safari" wybierz "Preferencje" i w nich zakładkę "Prywatność". Znajdziesz w niej liczne opcje dotyczące plików cookie.

W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych
Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

DANE OSOBOWE:
Administratorem danych osobowych jest Jezuicka Szkoła Podstawowa

Kontaktując się z Administratorem przekazujesz mu swoje dane osobowe (imię, i nazwisko, nr telefonu, adres email). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na podejmowaniu czynności zmierzających do zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez Administratora w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej oraz budowaniu pozytywnych relacji z klientami.

Strona internetowa szkola.mocniwduchu.pl korzysta z wtyczki Google Analytics - to tzw. kod śledzenia , który wskazuje wiek, płeć, lokalizację osób wchodzących na stronę i ruch na stronie. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystywane są jedynie w celach statystycznych. Dane osobowe pozyskane w ten sposób przechowywane są przez okres 14 miesięcy. W każdej chwili może zablokować kod JavaScript Google Analytic wchodząc na link: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout i postępując zgodnie z zawartymi tam wskazówkami i instrukcjami.

Administrator przetwarza Twoje dane osobowe w sposób zgodny z wymogami prawa, w tym przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”), w szczególności zabezpiecza twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą, czy uszkodzeniem.

Dane osobowe użytkownika wykorzystywane są przez Administratora jedynie w celu, w którym zostały mu przekazane, tj. dla potrzeb kontaktu z Tobą (przez okres kontaktu) i/lub celów statystycznych poprzez wtyczkę Google Analytics.
.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb kontaktu z Użytkownikiem i/lub celów statystycznych Administratora. Dane osobowe udostępnione Administratorowi nie będą przekazywane podmiotom trzecim innym niż wskazane w niniejszym dokumencie, bez uzyskania Twojej uprzedniej odrębnej zgody.

Administrator informuje także, że masz, w każdym czasie, prawo przenoszenia danych (do innego administratora lub innego Państwa-w zakresie określonym w art. 20 Rozporządzenia RODO, prawo dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania (poprawiania,) wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a także ma prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zgoda udzielona przez Ciebie może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administrator informuje, że nie przekazuje, nie sprzedaje, ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych dot. Ciebie osobom trzecim, chyba że za Twoją wyraźną zgodą lub na Twoje życzenie, albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.

Strona int. może zawierać także linki do innych stron internetowych nieadministrowanych przez Administratora, zatem nie może on ponosić odpowiedzialności, ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Administrator informuje także, że niniejsza Polityka dotyczy tylko strony szkola.mocniwduchu.pl oraz że po przejściu na inne strony, zalecane jest, abyś zapoznał się z właściwą danej stronie polityką prywatności, zanim udostępnisz tam swoje dane osobowe. Decydując się na przejście na takie strony i odwiedzenie ich, pamiętaj, ze robisz to na własną odpowiedzialność.


Administrator danych osobowych, którym jest Jezuicka Szkoła Podstawowa informuje, że podane dane osobowe będą wykorzystywane jedynie w celu kontaktu z Panią/Panem przez okres kontaktowania się. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora danych polegający na podejmowaniu czynności zmierzających do zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez Administratora na podstawie czynności zainicjowanych poprzez kontakt klienta oraz na budowaniu pozytywnych relacji z klientami.

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu kontaktu, dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania Pani/Pana odrębnej zgody.

Ma Pani/Pan prawo w każdym czasie do przenoszenia danych, dostępu do treść danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Więcej informacji nt. danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.